Busqueda Avanzada
Buscar en:
Título
Autor
Cuento
Ordenar por:
Mas reciente
Menos reciente
Título
Categoría:
Cuento
Categoría: Sin Clasificar

el meu primer amor

Un altre nit com totes les nits, freda quieta i solitaria. Poder aquesta nota és un comiat, un adéu, aquell amor que ràpid va passar i amb l'aire va volar. Un aire que ja passat, i passat es tindrà que quedar. Algú m'obliga a oblidar, a pasar de pàgina i seguir caminant. Poder un altre dia tornaré a volar, però no amb tu. Vaig intentar estar amb tu , pero has guanyat, has vençut, m'has pugut treure del teu costat.
Si, et dic adéu amb una una sencilla nota, estic cansada de que les meves fredes llàgrimes, rodin per la meva galta.Tantes paraules, abraçades, petons... han marxat, s'han borrat, s'han acabat.
No m' acomiado miran-te els ulls, no puc, en ells es reflexa la persona de la que em vaig enamorar. En aquells ulls verds es reflexen el moments que s'estan evaporant.
Només demenar-te que segueixis sent el que eres abans, no puc demanar-te la teva amistat, sé que encara no me la donaràs. Amb llàgrimes als ulls i mirant el cel, he vulgut acomiadar-me de tu, d'aquell primer amor que em descepciona, que em fa mal, que m'enganya.
Amor, me'n vaig perque, encara que ho vaig intentar, no ho vaig aconseguir, mai vas sapiguer valorà tot el que jo vaig fer per tu, tots els moments que jo vaig pasar al teu voltant. Va ser molt el temps que vaig trobar a faltar la teva mirada, les teves mans, el teu olor... Saps tot el que he patit, totes les humillacions que he aguantat.
Em vas fer tant mal, que, si tinc que recordar els moments bons, son tan pocs, que els puc enumerà. No se perque vaig creure que m'estimaves, nose perque em vaig sentir diferent a les demés. No et culpo no vas ser tu, vaig ser jo, que, no vaig saber escollir.
Datos del Cuento
  • Autor: Marina
  • Código: 16281
  • Fecha: 24-03-2006
  • Categoría: Sin Clasificar
  • Media: 4.96
  • Votos: 53
  • Envios: 0
  • Lecturas: 1809
  • Valoración:
  •  
Comentarios


Al añadir datos, entiendes y Aceptas las Condiciones de uso del Web y la Política de Privacidad para el uso del Web. Tu Ip es : 3.14.6.194

0 comentarios. Página 1 de 0
Tu cuenta
Boletin
Estadísticas
»Total Cuentos: 21.633
»Autores Activos: 155
»Total Comentarios: 11.741
»Total Votos: 908.508
»Total Envios 41.629
»Total Lecturas 53.552.815