Busqueda Avanzada
Buscar en:
Título
Autor
Cuento
Ordenar por:
Mas reciente
Menos reciente
Título
Categoría:
Cuento
Categoría: Sin Clasificar

Història de profe imbècil

Hi havia una vegada una classe de sisè que vacilaven caxo els profes els de la classe sóm: Mònika o sigui jo la (Nika)/ Sara / Sònia (nini)/ Diana (Daians)/ Rita / Hasnae (Hasnini/ Verónika (Vero)/ Mireia (Mire)/ Irene (Empanada)/ Judit/ Nathaly (Xi bang)/ Meritxell (txell)/ Coral/ Helena (Helen)/Mariona (Marions)/ Pol (Gusanito)/ Pau (Rufus)/ Musa/ Óskar/ Gerard (Bolo)/ Oriol (Elié o Uri)/ Edgar (Eliot o Huevo)...
Llavors un bon dia la nostre tutora (Marta o Loba) li va agafar la grip i va vindre una profe a substituirla es deia Maria xo li deiem la sorda xq deia ella q tenia otitis. Llavors com de costum ens vam posar a vacilar-la i la molt tonta no+ deiem que callèssim fins q un dia es va enrrabiar de dabò i li va dir a la Daians q semblava una tia de 20 anys em akelles botes, llavors aki ja la va kagar, ens posavem a kridar kuan ens donava la gana, i ens arrepanjavem els penjarobes, i en mig de classe kuan ella estava explikant ens aixecavem i ens posavem a pintar la pissarra vam fer dos exàmens i ens podiem dir el k vulguessim xq no ens sentia. Llàstima q no+ va durar una semana. Bueno al final la profe kuan s'en va anar no ens va dir ni adéu i així vam acabar i així continuarem.
adéu adéu!
(basada en echos
reales)
Datos del Cuento
  • Autor: Nika A.S.
  • Código: 833
  • Fecha: 18-12-2002
  • Categoría: Sin Clasificar
  • Media: 5.23
  • Votos: 73
  • Envios: 1
  • Lecturas: 6588
  • Valoración:
  •  
Comentarios


Al añadir datos, entiendes y Aceptas las Condiciones de uso del Web y la Política de Privacidad para el uso del Web. Tu Ip es : 3.142.171.180

0 comentarios. Página 1 de 0
Tu cuenta
Boletin
Estadísticas
»Total Cuentos: 21.633
»Autores Activos: 155
»Total Comentarios: 11.741
»Total Votos: 908.508
»Total Envios 41.629
»Total Lecturas 53.552.815