Busqueda Avanzada
Buscar en:
Título
Autor
Cuento
Ordenar por:
Mas reciente
Menos reciente
Título
Categoría:
Cuento
Categoría: Sin Clasificar

He sobreviscut!

Jo sempre he estat la "grosseta" de la classe, em deien "Foca", "Vaca-Burra", o, simplement, "Grossa". La veritat és que no havia tingut una infància com Déu mana, ja no sols pels meus companys de classe, sinó per la situació familiar. Vaig nàixer fa 17 anys a una família humil i, tal vegada, conflictiva. De primeres no teníem diners per a comprar roba, ni joguets... perquè mon pare ho gastava tot en els seus "pols" blancs... Ja és trist! I ma mare mai es va preocupar per mi, la seua única filla, cosa que em feia deprimir-me encara més. I com que mai he sigut bonica, ningú volia ser el meu amic. Però ací estic... He sobreviscut!
* * *
Era de nit, una nit fosca i tancada, quan va començar el meu evitern paradís... Adelerat, se'm va aproximar i em féu un dolç petó als llavis. Per fi havia passat! L'home dels meus somnis m'estimava! No m'ho podia creure! Era el meu primer petó i el meu cos tremolava, indomable. El meu cor, abotat, fremia amb cada paraula que escoltava de la boca de Juli. Em va costar prou esforç deixar de tremolar, però quan ho vaig fer, va succeir quelcom feèric...
Jo notava el seu caliu... i ell també notava el meu. Ens fitàrem uns segons i, follament ens amanyagàrem tot el cos... Ell em tranquil·litzava amb el seu esguard de mel i jo deixava que em libara la part més casta del meu cos... Finalment, ens fonguérem en les més delitoses friccions ardents que ens feien vibrar de plaer...
* * *
Així començà la meua vida... Vaig passar de RES a TOT! Gràcies a ell, gràcies a Juli! Estic enamorada i ell també...
Datos del Cuento
  • Autor: eViTa
  • Código: 7049
  • Fecha: 07-02-2004
  • Categoría: Sin Clasificar
  • Media: 5.43
  • Votos: 61
  • Envios: 0
  • Lecturas: 4504
  • Valoración:
  •  
Comentarios


Al añadir datos, entiendes y Aceptas las Condiciones de uso del Web y la Política de Privacidad para el uso del Web. Tu Ip es : 18.191.132.194

0 comentarios. Página 1 de 0
Tu cuenta
Boletin
Estadísticas
»Total Cuentos: 21.633
»Autores Activos: 155
»Total Comentarios: 11.741
»Total Votos: 908.508
»Total Envios 41.629
»Total Lecturas 53.552.815