Busqueda Avanzada
Buscar en:
Título
Autor
Cuento
Ordenar por:
Mas reciente
Menos reciente
Título
Categoría:
Cuento
Categoría: Patrióticos

Euskaldunen lurra

Norbaitek adar bat jotzen du mendi baten tontorrean, itsasoaren aurrean. Txalapartaren soinua basoetan, zuhaitzen artean. Begira, zuhaitz horiek margotutak daude, Osmaren basoa bada. Ikusi Santimamiñeko margoak, eta joan Jaizkibelaino. Goierria dago erdian. Zelai batean, baserri baten ondoan, badago txistularien talde bat, atabala, txistuak, tanborilak..... hortikan trikitixa bat airean, gero bertsolariek ta dantzariek egingo dute. Kostaldean, Santurtzitik Pasaiaraino estropadak, kontxak agurtzen ditu, baita Santa Clarako Irlak. Frontoietan lau t'erdia, jai alaia ta trinketea. Euskal futbola zelaietan, Erreala Europan, Gasteizko Baskonia ere. Ixo!, zer da hori?, alboka bat, berriro txalaparta airean. Denok herrira, euskal kirolak gorrian daude eta. Gorbeiaren ondoan Oroko Ama Saindua badago, behean Arabako lurraldeak, iragana, ura ta garia. Trebiño Euskal Herrikoa da. Surfa egiten nahi baduzu, joan Zumaiara, futbol ona ikustea bestela, Donostiko Anoetara. Jan beldurrik gabe, euskal janariak mundialak direla, marmitakoa, txipiroiak eta Arabako patata. Altzatu begiak, goian dago geure ikurriña, hortxe, Gernikan, gure haritza, naziarrek ezin zuten menperatu, eta gure bihotzetan, lauburua, lau buru, iraganeko lurralde ohoretsua, orainaldiako lurrak. Dantza ezazu Aurreskua, oihu egin irrintzi bat, Euskadi haundia da, da nire herria, da geure herria, Euskal Herria gure etxea da, Euskal Herria holaxe bada.

GORA EUSKAL HERRIA.
Datos del Cuento
  • Categoría: Patrióticos
  • Media: 5.51
  • Votos: 237
  • Envios: 2
  • Lecturas: 5799
  • Valoración:
  •  
Comentarios


Al añadir datos, entiendes y Aceptas las Condiciones de uso del Web y la Política de Privacidad para el uso del Web. Tu Ip es : 18.118.140.108

6 comentarios. Página 1 de 2
mari
invitado-mari 08-01-2007 00:00:00

txo ondo dau einde baña laburrek die!! gora euskalherria!! ta gora gazterize!!

Julio p
invitado-Julio p 12-08-2004 00:00:00

Mire señor porfavor respete a los lectores,y no venga a escribir estupideces.

Garazi
invitado-Garazi 25-05-2004 00:00:00

Arrazoi osoa duzu, Aupa Euskal Herria! Poztenaiz, oikoa ez den bezala, euskal gutun bat irakurtzeaz. Esaten dut ohikoa ez dela, baina niretzat izan beharko luke.Euskara hizkuntza polit eta eder bat delako. Zu bezalako pertsonak behar ditugu euskarak aurrera egin dezan. Aupa hi! Mundiala haiz! J.A. Artzek esan zuen bezala: "EUSKARA EZ DA GALTZEN EZ DAKITENEK HITZ EGITEN EZ DUTELAKO, DAKITENEK HITZ EGITEN EZ DUTELAKO BAIZIK" Beraz, guazen denok euskara bultzatzera. Ta Aupa EUSKALDUNAK!!!!!!!

ainara
invitado-ainara 04-01-2004 00:00:00

Solo decirte que mejor hubiese sido que hubieses dedicado tus 18 anos de vida a aprender el significado de la palabra RESPETO en vez de haberlos dedicado a generar un saco de oraciones cuyo significado no puedes entender por una sencilla razon: nada de lo que dices tiene sentido. Gracias.

ainara
invitado-ainara 03-01-2004 00:00:00

bai, GORA EUSKAL HERRIA!!Ingalaterran dagoen euskaldun baten partetik.

Tu cuenta
Boletin
Estadísticas
»Total Cuentos: 21.633
»Autores Activos: 155
»Total Comentarios: 11.741
»Total Votos: 908.508
»Total Envios 41.629
»Total Lecturas 53.552.815