Busqueda Avanzada
Buscar en:
Título
Autor
Cuento
Ordenar por:
Mas reciente
Menos reciente
Título
Categoría:
Cuento
Categoría: Ciencia Ficción

Suaren seme-alabak

2400 urtea...
Lurra aldatu izan zen, txirotasuna, gosea eta gaixotasunak lehen baino okerragoak ziren, eta terrorismoaz gain, minbizia berria amaiera gabeko gudek betetzen zuten.
Hiri nagusiak, New York, London, Tokyo, Rio de Janeiro,..., hondatutak izan ziren, eta oraindik bizirik zeudenek mafiak eta paramilitaren kontra borrokatu behar zuten.
Laburki, mundua ez zen zegoeneko izan zena.

Zortedun haietako bat, zerbait modutan esateko, Andrea Cellini italiarra zen. Guda bakteriologikoa hasi zenean Europa eta Estatu Batuen artean, Italia eta Alemania, mementuan Estatu Batuetako ekonomia kontrolatzen zuten nazioetako bi, erasotutak izan ziren eta Andrearen familia hil zen. Bera, 24 urte zituela, heriotzaren gunetara bidalita izan zen, urrun, Ertamerikako ohianara.
Han bi urte egon zen, eta denbora horretan zehar torturak eta sufrimendu asko jasan behar zituen, ihes egitea lortu zuen arte.
Mexikon, sartu zen yankee-en aurka borrokatzen zuen talde batean, Chiapaseko gudaroste zapatista bezalakoa, eta parte hartu zuen borroka pilo batean, bai Rio Granden ziborg begiraleen aurka, bai Texan edo eremu hartan gudaroste federala eta FBI Berriaren aurka. Azkenean, saiakera pilo baten urte batzuk eta gero, guztiek, Europatarrek, Latinoamerikarrek eta independentista amerikar berek, guda eta sarraskia amaitzea lortu zuten.
Uztailak 4an, gau hotzean, han zegoen Andrea, New Yorkeko hondamenak ikusten Europara eramango zuen itsasuntzi ultrasoniko bat hartu baino lehen...

- Gustatu al zaizu?- galdetu zion aitak bere semeari, ipuinetako liburua ixten zuen bitartean.

- Bai, aitatxo. Bihar kontatuko didazu beste bat?, Izarretako tximinoa ahal izango litzateke...

- Beno, ikusiko dugu, orain lo egitera, laztana.

Muxu bat ematera zihoan leherketa izugarri bat soinatu zenean.
Kezkatuta, gizona logelatik irten eta pasabideko lehio batera joan zen ikustera.

- Bonbaketa bat dago!, eraso egiten gaituzte!!.
Eta pasilutik korrika eginez, gehitu zuen:
- Naoko!, Hiro!, goazen aterpera, azkar!.

Etxetik alde egin zuten eta lurpeko aterpean ezkutatu ziren. Gero Munduko Hirugarren Gerlaren bonbak hiria hondatu zuten.
Datos del Cuento
  • Valoración:
  •  
Comentarios


Al añadir datos, entiendes y Aceptas las Condiciones de uso del Web y la Política de Privacidad para el uso del Web. Tu Ip es : 3.138.113.188

0 comentarios. Página 1 de 0
Tu cuenta
Boletin
Estadísticas
»Total Cuentos: 21.633
»Autores Activos: 155
»Total Comentarios: 11.741
»Total Votos: 908.508
»Total Envios 41.629
»Total Lecturas 53.552.815